Anvendt forskning, teknologi og innovasjon
Anvendt forskning, teknologi og innovasjon
Informasjon om klagebehandling i SINTEF
SINTEF arbeider med kontinuerlig forbedring av sine produkter og tjenester. Aktiv og god dialog med våre interne og eksterne interesseparter om klager er en del av dette arbeidet.
Klagerett
- Både eksterne og interne parter kan klage på leveransen knyttet til aktivitet eller resultat.
- Klage kan rettes til SINTEF ved å ta kontakt med SINTEF kontaktperson, prosjektleder eller kvalitetssjef.
Klagebehandling
- Ved mottak av klage vil leder av aktiviteten det klages på umiddelbart igangsette behandling av klagen.
- Mottak av klage vil bekreftes skriftlig til klagende part innen ei uke. Etter avsluttet behandling vil klagende part motta en skriftlig rapport om resultatet av vurderingen.
Akkrediterte laboratorier
- For arbeid utført i akkrediterte laboratorier, vil klagen behandles av en annen saksbehandler enn den som har utført aktiviteten det klages på.
Finn medarbeider
Om du ikke vet hvem i SINTEF du skal kontakte, kan du bestandig ringe SINTEF sentralbord på 40 00 51 00, så vil de kunne hjelpe deg å komme i kontakt med rett person.