Prosjekter
Kontaktperson, prosjekter
- SKOLERT – Nytt skoleadministrativt system – erfaringer fra lærere, ledere og tillitsvalgte (2024 - 2025)
 - Jobbobservasjon i VR (2022 - 2023)
 - Kiddy-app for bedre kommunikasjon mellom barnehage og minoritetsspråklige foresatte (2022 - 2023)
 - LiMS - Evaluering av bruk av digitale læringsteknologier i Malvik-skolene (2022)
 - UniK - Undervisning i koronatiden (2021 - 2022)
 
Flere publikasjoner
- Digital praksis i Meråkerskolen. Undersøkelse til foresatte, elever og lærere.
 - Spørsmål til Barnehage-Norge 2024
 - Professional Digital Development among Teachers in 1:1 Schools – Skills, Collaboration, and Needs
 - Evaluering av digital praksis i stjørdalsskolen - Resultater fra spørreundersøkelser til foresatte og lærere Les publikasjonen
 - Jobbobservasjon i VR. Et pilotprosjekt. Les publikasjonen
 - Examining how AI capabilities can foster organizational performance in public organizations Les publikasjonen
 - Students' perspectives on learning with tablets – A case study of a Norwegian municipality Les publikasjonen
 - Først og fremst. Behovsdrevet og brukerstyrt digital læringsteknologi for førstehjelp Les publikasjonen
 - Datamaskinen til begjær eller besvær? Om selvregulering, motivasjon og læring i det moderne klasserommet
 - Enabling AI capabilities in government agencies: A study of determinants for European municipalities
 
Annen formidling
- Professional Digital Development among Teachers in 1:1 Schools – Skills, Collaboration, and Needs.
 - Vet vi nok om skjermbruk til å fjerne mobilene?
 - Et forskningsbasert (skrå)blikk på bruk av digitale læringsteknologier i skolen
 - Jeg tror jeg hadde valgt annerledes hvis jeg hadde sett dette først
 - Intervju om forskningsprosjektet "Jobbobservasjon i VR"
 - Intervju om bruk av VR i utdanningsvalg i ungdomsskolen
 - Frykten for ny teknologi i skolen er overdrevet
 - Læringsbrett til alle elevene - erfaringer fra en helt vanlig kommune
 - Læringsbrett til alle elevene – erfaringer fra en helt vanlig kommune
 - Skjermbruk i skolen er ikke problemet