Informasjon til våre kunder og samarbeidspartnere
I SINTEF Manufacturing har helse og sikkerhet for våre ansatte og medmennesker høyeste prioritet. Samtidig ønsker vi å opprettholde så god drift som mulig for våre kunder.
Fra mandag 16. mars har vi innført en rekke tiltak i våre lokaler – for våre kunder, og for våre ansatte.
-
Vi stenger våre lokaler for besøk.
-
Våre laboratorier og verksted på Raufoss er bemannet fra 07:30-21:00 på hverdager. Vi har innført forskjøvet arbeidstid for å redusere antall personer på jobb samtidig.
-
Kunder med egne laboratorier i bygning 100 vil fortsatt ha tilgang til sine områder.
-
Prøvemottak i bygning 100 flyttes midlertidig til venstre for hovedinngangen.
-
Vi bruker hansker ved mottak og behandling av prøver.
-
De av våre ansatte som kan utføre arbeidet sitt hjemmefra, gjør det inntil situasjonen rundt smittespredning er mer avklart.
-
Andre tiltak i våre lokaler innebærer økt renhold på kontaktflater, samt at kantina er stengt.
Digitalt samarbeid
Det er viktig for oss å opprettholde god kontakt med kunder og samarbeidspartnere. Vi forsøker derfor å gjennomføre planlagte møter på en best mulig måte ved hjelp av digitale samhandlingsløsninger.
Ta kontakt med din prosjektleder eller kontaktperson dersom du har spørsmål om ditt kundeforhold. En liste over våre ansatte finnes her.
- Mer informasjon om status i SINTEF finnes her.
- En liste over hva som SINTEF kan bidra med i den pågående situasjonen finnes her.