Seminaret arrangeres av Chatbots for Loyalty, et fireårig innovasjonsprosjekt om hvordan chatboter kan bidra i kundereisen. Seminaret vil være engasjerende og relevant for deg som bruker eller planlegger å ta i bruk chatboter som del av kommunikasjon med kunder og brukere. Vi vil hjelpe deg å svare på spørsmål som:
- Hvordan kan chatboter styrke brukeropplevelse for prioriterte kundereiser?
- Hvordan er chatboter til nytte i utdanning?
- Hva er fremtiden til chatboter i kundeservice?
- Hvordan kan norsk AI-teknologi styrke språkprosessering?
Det er gratis adgang på seminaret, men vi har kun et begrenset antall plasser så det er lurt å registrere seg raskt. Seminarprogram og lenke til registrering finner du på seminarets nettside.
Seminaret er på engelsk. Programmet inkluderer:
- Nytt fra chatbot-forskningen: SINTEFs forskerteam presenterer forskningsresultater om chatbot brukeropplevelse.
- Chatboter i utdanning: Differ forklarer hvordan en chatbot-basert løsning kan hjelpe studenter mot sosial isolasjon. NKI og SINTEF deler fra arbeid med chatboter i studentreisen.
- Chatboter i kundeservice: boost.ai, Nordea Liv og Sparebank 1 SR-Bank forteller om hvordan chatboter kan bidra til bedre kundeservice.
- Språkteknologi: Forskere ved Universitetet i Agder og prosjekteier Anzyz Technologies presenterer hvordan norskutviklet språkteknologi kan forbedre tekstanalyse.
Du kan registrere deg på arrangementets nettsider, eller direkte her.