Til hovedinnhold
Norsk English

Åpent fagseminar om chatboter og brukeropplevelse

Velkommen til åpent fagseminar om chatboter og brukeropplevelse.

Informasjon

Sted
Litteraturhuset, Oslo
Start
Legg til i kalender
Slutt

Seminaret arrangeres av Chatbots for Loyalty, et fireårig innovasjonsprosjekt om hvordan chatboter kan bidra i kundereisen. Seminaret vil være engasjerende og relevant for deg som bruker eller planlegger å ta i bruk chatboter som del av kommunikasjon med kunder og brukere. Vi vil hjelpe deg å svare på spørsmål som:

  • Hvordan kan chatboter styrke brukeropplevelse for prioriterte kundereiser?
  • Hvordan er chatboter til nytte i utdanning?
  • Hva er fremtiden til chatboter i kundeservice?
  • Hvordan kan norsk AI-teknologi styrke språkprosessering?

Det er gratis adgang på seminaret, men vi har kun et begrenset antall plasser så det er lurt å registrere seg raskt. Seminarprogram og lenke til registrering finner du på seminarets nettside.

Seminaret er på engelsk. Programmet inkluderer:

  • Nytt fra chatbot-forskningen: SINTEFs forskerteam presenterer forskningsresultater om chatbot brukeropplevelse.
  • Chatboter i utdanning: Differ forklarer hvordan en chatbot-basert løsning kan hjelpe studenter mot sosial isolasjon. NKI og SINTEF deler fra arbeid med chatboter i studentreisen.
  • Chatboter i kundeservice: boost.ai, Nordea Liv og Sparebank 1 SR-Bank forteller om hvordan chatboter kan bidra til bedre kundeservice.
  • Språkteknologi: Forskere ved Universitetet i Agder og prosjekteier Anzyz Technologies presenterer hvordan norskutviklet språkteknologi kan forbedre tekstanalyse.

Du kan registrere deg på arrangementets nettsider, eller direkte her

Kontaktperson