Abstracts
Det arrangeres fem sesjoner innenfor følgende områder:
1. Kvalitet og pasientsikkerhet
2. Pasientbehandling, pasientforløp og samhandling
3. Behov og brukermedvirkning
4. Styring og ledelse av og i helsetjenesten
5. Fordeling, organisering og finansiering av helsetjenester
Det oppfordres til å sende inn abstract som omhandler digitalisering og helseteknologi (kan inngå i alle fem sesjonstema). Videre oppfordres til å sende inn abstract der brukere er medforskere.
Abstractet skal være på maks 300 ord, kan være på norsk eller engelsk og inneholde:
- Sesjonstilhørighet (1-5 ovenfor)
- Tittel
- Forfattere(e)
- Bakgrunn
- Formål
- Metode
- Resultat/konklusjon
- Foredragsholders navn, institusjonstilhørighet og kontaktadresse
Ved innsending av abstract skal denne malen benyttes
(last ned pdf-filen til egen pc og fyll inn i skjemaet, lagre og send på e-post til oss).
Offentliggjøring: Ved innsending av abstract godkjenner innsender samtidig at abstractet legges ut på konferansens hjemmeside.
Innsendte abstracts blir gjenstand for fagfellevurdering. Det gis tilbakemelding i god tid om det innsendte bidraget får presentasjon i workshops.
I workshopene settes det av ca. 25 min. til hver presentasjon, der deltaker får 10-15 minutter til egen presentasjon, med påfølgende spørsmål og diskusjon.
Abstract sendes til: Mona Kirkeby Eidem senest 1. februar 2019.