To main content

Kundereiser - vi dissekerer FINN.no's tjenester og produkter

Abstract

Hvordan kan et tjenesteperspektiv gjøre brukeropplevelsen bedre, og hvordan konkretiserer man tjenester? Kundereiser og touchpoints er i vinden som aldri før, men ender dessverre ofte som fluffy beskrivelser som er frikoblet fra bedriftens virkelighet og de systemene man må forholde seg til.

Vi gir deg en verktøykassa til prosjektet VISUAL, med rammeverk, visualiseringer og metoder som passer for alle i teamet, og som gjør det enklere å se helheten i en kundereise – på tvers av touchpoints. Vi viser deg hvordan du kan beskrive FINN's tjenester og produkter ved hjelp av symboler og diagrammer, samt sjekke om dette stemmer med virkeligheten, altså kundens opplevelse.

Category

Lecture

Client

  • Norges forskningsråd / 219606

Language

Norwegian

Author(s)

Affiliation

  • SINTEF Digital / Sustainable Communication Technologies

Presented at

Fagarrangement - FINNurlige dager

Place

Oslo

Date

15.01.2015 - 15.01.2015

Organizer

FINN.no

Year

2015

View this publication at Cristin