Publikasjoner
Publikasjoner 2023
Fysisk skolemiljø og pedagogikk. En kunnskapsoversikt
Publikasjoner 2021
Johan van der Zwart (ed.), Siri Merethe Bakken (ed.), Geir Karsten Hansen (ed.), Eli Støa (ed.), Solvår Wågø (ed.) (2021) ARCH19 – Proceedings from the 4th Conference on Architecture Research Care & Health. SINTEF Academic Press
Publikasjoner 2020
Melby, Line; Ulset, Gro; Paulsen, Veronika; Wågø, Solvår Irene; Høyland, Karin; Kaasbøll, Jannike (2020): Nytt institusjonstilbud for unge med samtidig behov for omsorg og psykisk helsehjelp. Sluttrapport. SINTEF Akademisk Forlag.
Halvorsen, Trond (2020). Nå skyter eldrebølgen fart på alvor. Kronikk i Gemini.
Baer, Daniela; Akin, Deniz; Floch, Jacqueline; Halvorsen, Trond; Bø, Lars Arne; Høyland, Karin (2020). Gaining for social sustainable cities through sharing indoor spaces for Voluntary activities – The case of Trondheim, Norway. Conference article. WIT Transactions. Sustainable Cities and Planning Conference, online, 09.-11. September 2020.
Wendelborg, Christian; Røe, Melina; Molden, Thomas Hugaas; Wik, Sigrid Elise (2020). Barrierer i det fysiske læringsmiljøet for elever med nedsatt funksjonsevne. Rapport. NTNU Samfunnsforskning. ISBN 978-82-7570-618-6 (web)
Publikasjoner 2019
Wågø, Solvår (2019). God arkitektur en investering i folkehelsen. Kronikk i Aftenposten.